Tuesday, March 22, 2011

i`m addicted....

salam uollssss..hehehehehe now 3.30 AM...wut the cute i`m not sleep yet??? yo me br je pas siapkan prelab digit..hahahha me wat sendiri ke?? of coz not all la..me copy sket n me wat sket..br balance..hahahaha... neway sbenarnye me x leh tdo lg coz me not sleepy yet lorh... durhhhh esk kelas kol 8.30 AM kot...so???? do i care??? of coz i care...hahahahhaha but wut can i do i cannot sleep meh... dis maybe due to da lovely caffeine dats me drink just now....hahahahahaha uolllsss kalo nak taw me skunk nie mmg addicted gle2 kat nescafe yg dlm tin tu...hahahhaa sbb ape?? me also dunno why lorh..maybe ader drug ke dlm tu??? heheheh no la sbb nescafe itu mmg sdp!!!!!! FYI skunk nie at least once a week mesti bli mescafe tu n kalo dlu mase zaman skull dulu me salu bli nescafe mild 3 in 1...pergh mild nescafe mmg sdp n kalo nak minum skali wat 2 paket sbb ape?? sbb lebih pekat lebih sdp... hahah wut the crazy mu eqa weyh...hehehe people say take caffeine to much is not good for ur health??? is dats true?? want to know more about da danger of caffein just click here  http://www.naturalnews.com/012352.html

ha ni die nescafe yg sdp tu...sme me dah try xcept mocha hahahaha ipoh whitecoffee nescfe(x der dlm pic) pown sdp... hahahahha


nescafe latte ni la yg me br minum td...lallalala

yeah da best nescafe mase zaman skul dlu NESCAFE 3 IN 1 MILD...hahahhaha sdp seyh uolss should try... rase die balance x lebeh x kurang n yg lebey pntg die berkrim hahahhaha...


ni laks NESCAFE 3 IN 1 RICH...yg ini sesuai bg sape2 yg ske minum kopi yg pekat2..huhuhuhu yg nie extra coffee n lebih pekat..sdp jgak seyh...


n yg ini bg sape2 yg just ske minum coffee yg biase2 x pekat sgt x berkrim sgt uolss can try dis NESCAFE 3 IN 1 REGULAR...hahahahhahaha 

n sape2 yg suke rase kopi classic u can try NESCAFE 3 IN 1 CLASSIC.....

sebenarnye byk lg type2 nescafe ni uolss kalo nak taw cr sendiri la eh kat internet...hahahahhaha

p/s: me ni dah mcm promoter utk nescafe laks BUT i`m not ok...hehehehehe nescafe company x byr me pown utk promote product dorunk...so plzz dont misunderstood me ok u guys... me just want to share about my fav drink..hahahah hope uolss enjoy!!!! =)

~eQaSuJu~




No comments:

Post a Comment