Monday, March 18, 2013

seriously???

salam.... now dah 1++ pg dah... hohohohoh esk mlm test 1 transmission..br nak study rini..errrrrr tu la ske sgt study last minute...bz wat mende len sgt..hohohooh btw td tgh study2 tbe2 me 'terserempak' dgn somtg yg tbe2 mengalih perhatian ku utk study?? seriously??  yooooooo mmg btul ape yg disangka2 b4 dis... we should not TRUST anybody to much..... coz someday insan2 ni akan tikam kt dr belakang... samapi mcm tu skali die beranggapan..... x kusangka begini walaupon dah taw dah sbenarye... yup x sume ske kt sebenarnye sbb kt xdpt nak puaskan ati sme org....dan saya akuinye.... sbbnye mmg berlaku disekeliling kt.. sbb kadang2 sy pown ade x ske org gak...tpkan x ske tu kejap je...sbb dunia ni kecik mane2 jumpe gak..tp lain org lain sikapnye.. ntah la nak ckp mcm ne... maybe bg die die dah kenal diri ni sgt2... tp ntah la.... teruk sgt ke ape aku buat kat dia??? ntah la xpasan...ye la kadg2 pown kt mane sedar kt sakitkan ati org....mcm yg aku lalui selalu...org sakitkan ati aku tp die wat dunno je..kekadang tu salah die tp die salahkan kt balik...sbb?? sbb??? ntah hanya Allah yg tahu... diri ini xpnah sempurna n x pnah mintk nak jd sempurna gile sbb dah mmg sifat manusia byk melalukan kesalahn cume sedar xsdar je... disebbkan ati ni slalu sgt la dikecik2 kan... dulu mmg la rasa benci gle...tp sekarang ni tgh cuba untuk melupakn n memaafkan.... masih lg mencuba.... sbb sy taw diri ni mg x sempurna seperti yg diberitahu....kekadang kt slalu harap org pk perasaan kt..tp tanya balik kt pk x perasaan org??? itu yg aku sdg cuba lakukan..sbb mengikut rakan2 aku ni sensitip sgt...ya mmg sme org sensitip...sme org ade perasaan.... n perasaan setiap org tu berbeza penerimaannya...sbb kdg2 sensitp sgt ni org akan menyampah dgn kt sbb dikatakan terlalu pk perasaan kt tanpa pk perasaan org lain...then kdg2 mmg ade betulnye... tp perasaan tu bknnye disengajakan... dan itu sdg cuba diperbetulkan... perasaan sensitip ni berlaku maybe sbb kenangan lama yg berlaku...ntah la malas nak komen lebeh2.... bercampur baur tol feeling sekarang ni.... serba salah memikirkan teruk sgt ke aku smpai mcm tu skali dikatakan..... n maybe lepas ni perlu berhati2... betul ckp org kalo sayang org tu jgn terlalu syg sbb nnt benci tu akan lebih dr sayang... sy manusia x sempurna yg byk buat kesilapan..andai diri ini byk membuat kamu byk membenci ..so jauhkan la diri supaya kamu xtersakiti.. (cewah ayat bunga2)..tp seriously..klo dah rasa aku ni teruk sgt tlg la berterus terang.. dan kalo rasa berjauhan itu lebih baik maka dipersilakan..bkn hendak memutuskan ikatan tp demi menjaga hati n perasaan masing2... so aku xberdosa anda pown x berdosa.... dan sy nak ucapkan terima kasih kerana menyedarkan diri ini yg diri ini masih x sempurna dan masih dibenci...so kawan2 sahabat handai jiran tetangga....saudara saudari saya memohon maaf sekiranya ade mengguris ati perasaan.... saya mmg x sempurna n tgh cuba memperbaiki diri n mengingati diri...

p/s: anda berhak memilih..so buatlah pilihan yg terbaik utk kebaikan bersama... semoga diri ini akan jd lebih baik dr yg sebelumnye... semoga lepas ini dipertemukan dgn yg betul2 jujur n ikhlas dgn diri ini....semoga diri ini tidak lg menyakitkan org lain...amin.....



~eQaSuJu~

No comments:

Post a Comment